Wijk bij Duurstede ,
17
december
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Vernieuwde Van Dobben kroket primeur op Horecava

Als primeur presenteert snackproducent Royaan tijdens de Horecava (7 t/m 10 januari 2013) de vernieuwde Van Dobben croquet. Ook kan het nieuwe Broodje Van Dobben, een ambachtelijk bakkersbroodje, vanzelfsprekend met Van Dobben croquet, rijkelijk geproefd worden door de duizenden ondernemers en consumenten die de horecamanifestatie jaarlijks bezoeken.

De smaakmakers van Van Dobben hebben hun uiterste best gedaan om hun croquet (en bitterballen) nog lekkerder te maken door terug te gaan naar de originele receptuur van Aat van Dobben uit 1945, vertaald naar de smaak van nu. Belangrijke elementen zijn nog verder verbeterd, te weten vlees, bloem, bouillon, roomboter, kruiden en specerijen. Het nieuwe Broodje Van Dobben heeft een bite en is zacht van binnen, net als de Van Dobben croquet zelf. De speciale vorm van het broodje is daarbij ook nog eens functioneel: de kroket past er perfect in zodat men zonder te knoeien van de croquet kan genieten.

Royaan neemt op de Horecava-stand ook zijn smaakkeuken mee waar Meester croquettenbakker Piet Brink laat zien hoe je een echte Van Dobben croquet maakt en welke verse en eerlijke ingrediënten smaakbepalend zijn. Bart Bakker, CEO van Royaan: “We hebben al eerder verteld dat we op basis van de delicatessentradities van Van Dobben en Kwekkeboom de markt van de allerbeste snacks willen opeisen en deze samen met klanten verder willen ontwikkelen. Consumenten vragen in toenemende mate om smaakvolle kwalitatieve snacks. Eerlijke ingrediënten en smaak zijn daarin bepalend. De Van Dobben croquet is al een klassieker, het nieuwe broodje gaat dat zeker ook worden. Kortom, gouden tijden voor ondernemers die dit nieuwe gouden duo gaan verkopen.”

De Horecava vindt plaats van 7 t/m 10 januari 2013 in de Amsterdam RAI. De stand van Royaan is te vinden in Hal 10 (standnummer 10.308).

[Einde bericht]

CEO Royaan Bart Bakker
We hebben al eerder verteld dat we op basis van de delicatessentradities van Van Dobben en Kwekkeboom de markt van de allerbeste snacks willen opeisen en deze samen met klanten verder willen ontwikkelen. Consumenten vragen in toenemende mate om smaakvolle kwalitatieve snacks. Eerlijke ingrediƫnten en smaak zijn daarin bepalend. De Van Dobben croquet is al een klassieker, het nieuwe broodje gaat dat zeker ook worden. Kortom, gouden tijden voor ondernemers die dit nieuwe gouden duo gaan verkopen.
CEO Royaan Bart Bakker
Deel dit bericht
Laatste nieuws
Contactpersoon
Persbericht downloaden