Amsterdam/Zierikzee,
07
januari
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

Royaan en Zeelandia bundelen vakmanschap

Nieuw Broodje Van Dobben

Snackproducent Royaan bekend van ondermeer de kwaliteitsmerken Van Dobben en Kwekkeboom heeft tijdens de Horecava 2013 een nieuw gouden duo geïntroduceerd: de vernieuwde Van Dobben croquet in het nieuwe Broodje Van Dobben. Dit broodje is ontwikkeld in samenwerking met het team van Zeelandia uit Zierikzee.

Het Broodje Van Dobben is een ambachtelijk bakkersbroodje: licht krokant van buiten en zacht van binnen, net als de Van Dobben croquet. De speciale vorm van het broodje is daarbij ook nog eens functioneel: de kroket past er perfect in zodat men zonder te knoeien van de croquet kan genieten. Op het broodje staat het op ouwel gedrukte Van Dobben-logo. Het broodje kroket zit in een handig serveerzakje. “De perfecte traktatie”, aldus producent Royaan.

Vanuit Zeelandia werd blij gereageerd toen het verzoek vanuit Van Dobben kwam om dit speciale broodje te mogen ontwikkelen. Helma Verkerk, Directeur Zeelandia Nederland: “Zeelandia is als marktleider in Nederland gewend op hoog niveau te werken met topondernemers in de bakkerij branch. Door de horecakennis en delicatessetraditie van Van Dobben te combineren met die van onze broodspecialisten hebben we een broodje kunnen ontwikkelen dat de merk- en smaakbeleving van de Van Dobben croquet verhoogt. Werken met een A-merk als Van Dobben heeft bij iedereen veel positieve energie losgemaakt”.

Bart Bakker, CEO van Royaan:”Consumenten vragen in toenemende mate om smaakvolle kwalitatieve snacks. Eerlijke ingrediënten en smaak zijn daarin bepalend. De Van Dobben croquet is al een klassieker, het nieuwe broodje gaat dat zeker ook worden. Kortom, gouden tijden voor ondernemers die dit nieuwe gouden duo gaan verkopen.”

[Einde bericht]

Deel dit bericht

Laatste nieuws