Amersfoort,
07
oktober
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Super de Boer breidt assortiment ‘Euromerk’ flink uit

drinkyoghurt

Super de Boer heeft de afgelopen periode ruim 100 extra producten aan zijn discountlijn ‘Euromerk’ toegevoegd. In mei introduceerde de supermarkt deze nieuwe lijn als het aller-goedkoopste alternatief voor de klant. Bestaande discountproducten werden in een uniform jasje gestoken en hierdoor extra herkenbaar voor de klant. Super de Boer biedt met ‘Euromerk’ kwalitatieve producten tegen zeer schappelijke prijzen. Volgende maand voegt de supermarktketen nog eens 50 extra producten toe aan het totale aanbod. Hiermee komt het totale aantal euromerkproducten binnenkort op circa 200.

Uit onderzoek is gebleken dat de klanten uniformiteit in het goedkoopste assortiment kunnen waarderen. Frank van der Mei, manager Private Label: “Voor onze prijsbewuste klanten is het Euromerk een uitkomst. De lijn is helder en duidelijk neergezet. Klanten kunnen daarmee de goedkope producten eenvoudig terugvinden in onze winkels. Bovendien is er door het brede assortiment ook voldoende keuze voor onze klanten”.

Van der Mei: “Klanten maken, zeker in deze tijd, toch vaker een afweging tussen prijs en kwaliteit. Onze Euromerk-producten zijn van goede kwaliteit maar geprijsd op discountniveau. Op deze manier bieden wij onze klanten alles onder één dak: van goedkope tot exclusieve producten”.

Bij de eerste instroom ging het vooral om versproducten zoals aardappelen, brood en kant-en-klaar maaltijden. Het assortiment Euromerk producten is nu fors uitgebreid met onder andere sappen, broodbeleg, wasmiddelen en diepvriesproducten. Tot eind dit jaar zal het aantal Euromerk-producten uitgebouwd worden naar circa 300.

Contactpersonen
Downloads
Laatste nieuws
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn