Amersfoort,
14
mei
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Introductie nieuwe discountlijn bij Super de Boer

Aller-goedkoopste assortiment in uniform herkenbaar jasje

melk

Super de Boer maakt bekend haar aller-goedkoopste producten een uniforme uitstraling te geven. Onder de noemer ‘Euromerk’ wil het supermarktconcern haar discountlijn met een nieuwe herkenbare verpakking goed zichtbaar maken voor de klant. Vanaf 18 mei aanstaande zijn de eerste 50 van de 300 Euromerk-producten permanent in de Super de Boer-winkels terug te vinden.

Super de Boer is een full-service kwaliteitssupermarkt waar de consument alles onder één dak kan vinden en keuze heeft uit een breed assortiment van A-merken tot aan huismerk- en discountproducten. Super de Boer kondigde tijdens de presentatie van de jaarcijfers aan dit jaar de prijspositionering verder aan te scherpen. Aftrap van deze gekozen strategie waren de Budgetweken begin dit jaar. Eric Leebeek, Commercieel Directeur Super de Boer: “Met deze Budgetweken hebben we onze goedkoopste producten in de winkels succesvol onder de aandacht gebracht. Door nu te kiezen voor een eenduidige verpakkingslijn zijn deze aller-goedkoopste producten nog beter herkenbaar voor onze klanten.”

Vanaf 18 mei stromen de eerste 50 Euromerk-producten de winkels in waaronder voornamelijk versproducten als kaas, vleeswaren, aardappelen, diverse broodsoorten en kant-en-klaar maaltijden. Tot eind dit jaar zal dit aantal oplopen naar totaal 300 Euromerk-producten. Aanstaande maandag maakt Super de Boer de nieuwe lijn bekend bij de consumenten via de folder, op het internet en in de winkel.

Contactpersonen
Downloads
Laatste nieuws
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn