Wijk bij Duurstede,
03
oktober
2013
|
14:10
Europe/Amsterdam

Recordomzetten tijdens eerste editie van feestweek

Nationale Week van de Croquet wegens succes herhaald

Na het overweldigende succes van vorig jaar, organiseert snackfabrikant Royaan dit najaar de tweede editie van de Nationale Week van de Croquet. Van 26 oktober tot en met 3 november staat de favoriete snack van Nederlanders weer volop in de schijnwerpers. Ook nu zijn de ambachtelijke croquetten van Kwekkeboom en Van Dobben in heel Nederland verkrijgbaar tegen een gereduceerd tarief. Cafetaria en horecaondernemers, cateraars en benzinepomphouders kunnen zich nog tot 9 oktober inschrijven om deel te nemen aan deze grootscheepse campagne.

Royaan zoekt continue naar manieren om ondernemers te ondersteunen hun omzet verder te verhogen. De snackfabrikant introduceerde daarom vorig jaar de Nationale Week van de Croquet, waarbij de kwaliteitscroquet centraal staat. En met succes, gezien de mediahype rondom de populaire snack tijdens deze week. Bovendien gaf ook het merendeel van de deelnemers na afloop van de actie aan minimaal een verdubbeling te zien in hun verkopen deze week.

 

 

Genieten van een kwaliteitscroquet

Royaan is altijd op zoek naar vernieuwing om zo de smaakvolste producten van topkwaliteit te kunnen maken en is ervan overtuigd dat consumenten hier bewust voor kiezen. Ook dit jaar wil Royaan alle Nederlanders tijdens de nationale feestweek weer laten genieten van de lekkerste ambachtelijke croquetten: de Van Dobben en Kwekkeboom croquetten. Deelnemende locaties ontvangen bij een bestelling van 9 dozen Van Dobben of Kwekkeboom croquetten, 3 dozen Van Dobben of Kwekkeboom rundvleescroquetten gratis. Een losse croquet van deze premiummerken kost de consument tijdens de Week van de Croquet maar 1,25 euro, en een broodje croquet slecht 1,75 euro. Alle deelnemers krijgen daarnaast net als vorig jaar gratis promotiemateriaal aangeboden om hun klanten te informeren over de actie, en wordt de actie ondersteund met landelijke PR.

De snackproducent verwacht dat het aantal deelnemers dit jaar zal verdubbelen. Bart Bakker, CEO van Royaan: “In de gesprekken die wij met ondernemers na afloop van de feestweek hebben gevoerd, werd het succes van de promotiecampagne direct bevestigd. Bijna alle deelnemers van vorig jaar willen ook dit jaar weer mee doen, omdat zij hebben ervaren welk effect de promotie had op hun najaarsomzet. Bovendien betrekken we dit jaar alle out of home-kanalen bij de feestweek. De hele campagne wordt dus nog groter opgezet dan vorig jaar.”

Ondernemers kunnen zich tot 9 oktober nog aanmelden voor de actie. Dit kan via de speciale actiewebsite.

Boilerplate

Over Royaan

Royaan is actief op de Europese markt voor snacks, met de focus op de Nederlandse en Belgische foodservice en retailmarkt. Met een omzet van €71 miljoen, is Royaan met name sterk in merkproducten voor snackbar/cafetaria’s, horeca en catering. Twee op de drie foodservice locaties verkoopt één of meerdere producten uit het Royaan assortiment onder de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Buitenhuis, Willie Dokter, Laan en KB. In het supermarktkanaal is Royaan aanwezig met de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Tjendrawasih en Mayam (Oosterse snacks). Met een heldere zelfstandige koers gaat Royaan terug naar de basis van de sterke delicatessentraditie van de merken Van Dobben en Kwekkeboom, samengevat in de nieuwe missie: Nederland weer smaak geven. In deze missie staan vier kernwaarden centraal: eerlijk, vers, plezier en samen. Wat Royaan betreft krijgt de snack weer haar rechtmatige plaats in de belevingswereld van de consument: als lekkere, smaakvolle en verantwoorde kwaliteitsdelicatesse waar je bewust van kan genieten.

Royaan, snacken opnieuw ontdekken!

Over Van Dobben

Van Dobben is vooral bekend van de ambachtelijke croquetten en bitterballen met zacht vloeiende ragout en een dunne krokante korst. De producten van Van Dobben zijn altijd van eerlijke slagerskwaliteit, stoer van vorm en royaal gevuld met alleen de allerbeste ingrediënten.

Iedereen die het liefst voor lekkere, herkenbaar Hollandse kwaliteit en gezelligheid gaat, kiest als vanzelfsprekend voor Van Dobben. De echte klassieke Hollandse snack van topkwaliteit.

Van Dobben, gewoon goud.

Over Kwekkeboom

Kwekkeboom is de ultieme combinatie van kwaliteit en traditie. De producten van Kwekkeboom worden altijd met de beste ingrediënten, volgens origineel recept en met de grootste zorg bereid. Daarom zien ze er ook zo lekker uit! Dat geldt zowel voor de bekende croquet als dat mooie assortiment van nieuwe snacks. Kortom, verrassende en smaakvolle kwaliteitssnacks om echt lekker van te genieten.

Kwekkeboom richt zich op consumenten die bewust voor kwaliteit gaan. Als ze iets doen, doen ze het goed. Ook als ze snacken gaan ze voor het beste. Sterker nog. Ze snacken goed of ze snacken niet.

Kwekkeboom of anders niet.

 

Deel dit bericht
Laatste nieuws
Vragen?