Wijk bij Duurstede,
11
januari
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Opnieuw drie horecaondernemers op reis met Royaan airlines

Deelnemers promotieactie Royaan beloond op de Horecava

Royaan maakte tijdens de Horecava de laatste winnaars bekend van de grootschalige promotieactie ‘Ze vliegen de Pan uit’. In september startte Royaan met deze speciale kortingsactie voor het Foodservice en out-of-home kanaal. Duizenden horecaondernemers profiteerden sindsdien van hoge kortingen op de zeven best verkopende merksnacks van Royaan. Ook wonnen in totaal negen ondernemers een geheel verzorgd weekend weg naar Londen, Parijs of Barcelona. Op de Horecava was de laatste prijsuitreiking aan drie prijswinnaars. Horecaondernemers kunnen nog steeds profiteren van korting en de hiervoor gespaarde kortingsbonnen tot 1 maart 2012 inleveren.

Horecaondernemers maakten bij deelname aan de actie kans op vliegreizen met Royaan Airlines voor twee personen naar Barcelona, Parijs of Londen. Op de Horecava werden de laatste drie prijswinnaars bekend gemaakt. Café Restaurant ‘t Fortuin uit Wervershoof won een geheel verzorgd weekend weg naar Londen. Snackbar Boeters uit Wateringen gaat op reis naar Barcelona en Lunchroom ’t Schouwtje uit Haarlem vliegt met Royaan Airlines naar Parijs. De horecaondernemers reageerden stuk voor stuk enthousiast maar voor Café Restaurant ’t Fortuin kwam de prijs wel op een heel mooi moment. Eigenaar Frank Bob vertelt: “We bestaan dit jaar vijftig jaar en de reis naar Londen met Royaan, is een mooie kroon op ons jubileum.”

In november en december 2011 werden horecaondernemers uit Amsterdam, Buren, Den Bosch, Kamerik, Utrecht en Zwolle al verrast met een geheel verzorgd weekend weg. Bart Bakker, Algemeen Directeur van Royaan: “Het is de eerste keer dat we zo een grootschalige kortingsactie hielden om onze afnemers te belonen. We wisten van tevoren natuurlijk niet hoe groot het succes zou zijn, maar inmiddels zijn we daar zeer over te spreken. We bedanken alle horeca ondernemers voor hun deelname en hun loyaliteit aan onze merksnacks.”

Naar verwachting zal Royaan de promotieactie in 2012 herhalen met de hoogvliegers van Royaan: Buitenhuis Mini Megamix, Buitenhuis Kipnuggets 2,4 kg, de Van Dobben Rundcroquet, Van Dobben Rundbitterballen, de Kwekkeboom Rundvleescroquet, de Kwekkeboom Rundvleesbitterbal en de KB Super Kaassoufflé.

[Einde bericht]

Boilerplate

Royaan
Royaan is actief op de Nederlandse markt voor diepvriessnacks. Met een omzet van €71 miljoen, is de onderneming met name sterk in merkproducten voor snackbar/cafetaria’s, horeca en catering. Via het foodservice kanaal worden de merken Buitenhuis, Willie Dokter, Laan, Van Dobben en Kwekkeboom afgezet. Via de retail verkoopt Royaan aan de consument onder de merken Van Dobben, Bakker (kaassoufflés), Tjendrawasih en Mayam (oosterse snacks). Bij Royaan werken 275 medewerkers op vijf locaties in Nederland.

Royaan is in 2007 ontstaan uit de fusie tussen de familiebedrijven Buitenhuis Snacks en Cold Food, de eigenaar van Kwekkeboom en Van Dobben. Deze fusie werd mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse investeringsmaatschappij NPM Capital, die sindsdien de verdere expansie van Royaan heeft gesteund. In het jaar van de fusie is Bakker Kaassoufflés gekocht, in 2010 de maker van oosterse snacks Tjendrawasih en begin 2011 gehaktballenspecialist Willie Dokter.

Deel dit bericht

Laatste nieuws