Wijk bij Duurstede,
31
oktober
2013
|
16:15
Europe/Amsterdam

Tweede editie van lekkerste Nationale feestweek breekt alle records

200.000ste (Week van de) Croquet over de toonbank

Terwijl de Nationale Week van de Croquet nog volop aan de gang is, heeft de feestweek nu al een mijlpaal bereikt. Dat kondigt snackproducent Royaan (producent van de bekende Van Dobben en Kwekkeboom croquetten) vanmiddag aan. Vandaag werd in Amsterdam de 200.000ste croquet van de nationale feestweek verkocht. Hiermee is het aantal croquetten dat vorig jaar tijdens de Week van de Croquet over de toonbank ging al ruimschoots gepasseerd. Voor alle feestvierders een smakelijk moment om bij stil te staan.

In Nederland worden jaarlijks 180 miljoen croquetten buitenshuis gegeten. Vooral in de Randstad zijn consumenten dol op deze lekkere snack. Het is daarom ook niet geheel vreemd dat vandaag de tweehonderdduizendste croquet bij de Amsterdamse snackbar Constantijn op de Constantijn Huygenstraat werd gegeten. De gelukkige croquetliefhebber mocht zo niet alleen genieten van een lekkere snack, maar werd tevens in het zonnetje gezet met een Week van de Cro-Pretpakket om ook thuis met familie en vrienden de feestweek te vieren.

Royaan viert dit jaar voor de tweede maal de Nationale Week van de Croquet. De snackproducent wil tijdens de feestweek heel Nederland de kans geven om de tanden in een echt lekkere croquet te zetten. Tot en met zondag 3 november zijn de kwaliteitscroquetten van Van Dobben en Kwekkeboom bij meer dan 2000 locaties voor een gereduceerd bedrag te verkrijgen. Naast cafetaria’s en horecagelegenheden doen er dit jaar ook benzinestations en cateraars mee aan de feestweek.

Boilerplate

Over Royaan

Royaan is actief op de Europese markt voor snacks, met de focus op de Nederlandse en Belgische foodservice en retailmarkt. Met een omzet van €71 miljoen, is Royaan met name sterk in merkproducten voor snackbar/cafetaria’s, horeca en catering. Twee op de drie foodservice locaties verkoopt één of meerdere producten uit het Royaan assortiment onder de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Buitenhuis, Willie Dokter, Laan en KB. In het supermarktkanaal is Royaan aanwezig met de merken Van Dobben, Kwekkeboom, Tjendrawasih en Mayam (Oosterse snacks). Met een heldere zelfstandige koers gaat Royaan terug naar de basis van de sterke delicatessentraditie van de merken Van Dobben en Kwekkeboom, samengevat in de nieuwe missie: Nederland weer smaak geven. In deze missie staan vier kernwaarden centraal: eerlijk, vers, plezier en samen. Wat Royaan betreft krijgt de snack weer haar rechtmatige plaats in de belevingswereld van de consument: als lekkere, smaakvolle en verantwoorde kwaliteitsdelicatesse waar je bewust van kan genieten.

Royaan, snacken opnieuw ontdekken!

Over Van Dobben

Van Dobben is vooral bekend van de ambachtelijke croquetten en bitterballen met zacht vloeiende ragout en een dunne krokante korst. De producten van Van Dobben zijn altijd van eerlijke slagerskwaliteit, stoer van vorm en royaal gevuld met alleen de allerbeste ingrediënten.

Iedereen die het liefst voor lekkere, herkenbaar Hollandse kwaliteit en gezelligheid gaat, kiest als vanzelfsprekend voor Van Dobben. De echte klassieke Hollandse snack van topkwaliteit.

Van Dobben, gewoon goud.

Over Kwekkeboom

Kwekkeboom is de ultieme combinatie van kwaliteit en traditie. De producten van Kwekkeboom worden altijd met de beste ingrediënten, volgens origineel recept en met de grootste zorg bereid. Daarom zien ze er ook zo lekker uit! Dat geldt zowel voor de bekende croquet als dat mooie assortiment van nieuwe snacks. Kortom, verrassende en smaakvolle kwaliteitssnacks om echt lekker van te genieten.

Kwekkeboom richt zich op consumenten die bewust voor kwaliteit gaan. Als ze iets doen, doen ze het goed. Ook als ze snacken gaan ze voor het beste. Sterker nog. Ze snacken goed of ze snacken niet.

Kwekkeboom of anders niet.

 

Deel dit bericht

Laatste nieuws