Wijk bij Duurstede,
14
april
2016
kwekkeboomovencroquetten.jpg

In 2015 noteerde snackfabrikant Royaan, onder meer eigenaar van de consumentenmerken Kwekkeboom en Van Dobben, een omzetstijging van 15% ten opzichte van 2014. De omzet kwam uit op € 80,1 miljoen (2014: € 69,6 mln). De fabrikant profiteerde vooral van het enorme succes van de in 2014 geïntroduceerde range Kwekkeboom Oven snacks en zag een stevige groei in de out-of-home markt met het merk Van Dobben. Het gecombineerde marktaandeel in Retail verdrievoudigde bijna en liep op van 4,1% naar 11,8%.

Premium snackmerk Van Dobben deed het met een omzetgroei van 14% uitstekend in de Food Service markt (horeca, snackbars, tankstations, catering e.a.). In Retail wist Kwekkeboom Oven een nieuwe ‘Oven’ vriesverscategorie te creëren met haar nieuwe assortiment ovensnacks. Een revolutie bij consumenten was het gevolg. In een jaar tijd kwam de ...

Lees meer over dit bericht

Distrifood - Buitenlandse pers: Kwekkeboom Oven beste product

15
mrt
2016
www.distrifood.nl

Misset Horeca - Kwekkeboom in de prijzen om ovensnacks

22
mei
2015
www.missethoreca.nl

Heeft u een persvraag?