Amsterdam,
12
november
2013
|
10:29
Europe/Amsterdam

Vodafone maakt kleine lettertjes groot

  

Om de nadruk te leggen op het extra voordeel dat de consument krijgt met de nieuwe aanbieding van Vodafone, komt de telecom provider met een uiting die het traditionele buitenreclameformat doorbreekt. Letterlijk zelfs, want de asterisk (*) die gebruikt wordt om de aanvullende voorwaarden van een actie te communiceren, is buiten de poster geplaatst. In lijn met de totale campagne, houdt het model de asterisk vast. Een deel van haar hand en het typografische symbool lopen door het Mupiframe heen. Hiermee valt het feit dat de consument niet alleen het eerste jaar, maar gedurende de hele looptijd van het contract profiteert van deze scherpe aanbieding, extra op. JCDecaux Innovate heeft deze opvallende buitenreclametoepassing op 100 locaties in vijftien grote steden, waaronder Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag, uitgevoerd voor Vodafone.

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.

In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Laatste nieuws

Deel dit bericht