Amsterdam,
24
december
2014
|
12:58
Europe/Amsterdam

Staatsloterij zorgt met Oudejaarstrekking voor vuurwerk in objecten JCDecaux

De Staatsloterij zorgt met de Oudejaarstrekking inzicht door het hele land voor vuurwerk in Abri’s en Mupi’s van JCDecaux. Met deze bijzondere buitenreclamespecial richt de Staatsloterij de aandacht op zijn hoofdprijs van 30 Miljoen euro.

Met behulp van speciale ‘lighting’ posters en flinterdunne lampen voert de Staatsloterij de komende week door het hele land vuurwerkshows op in Abri’s en Mupi’s van JCDecaux. Met een buitenreclamespecial in maar liefst acht steden laat de Staatsloterij namelijk op een in het oog springende wijze zien dat het 31 december weer tijd is voor de Oudejaarstrekking.

Door de gebruikte lichttechniek lijkt het alsof er in de Abri’s en Mupi’s een filmpje wordt afgespeeld van siervuurwerk dat wordt afgestoken. In de objecten van JCDecaux zijn voor deze Special echter geen beeldschermen aangebracht: het gaat hier om flinterdunne lampen achter de poster, aangestuurd door een computer die ze in een specifieke volgorde aan--‐ en uitzet.

De buitenreclamespecial, resultaat van een samenwerking tussen de Staatsloterij, JCDecaux, Universal Media en Lemz, is tot en met 30 december op 50 locaties te zien in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Groningen, Leiden, Nijmegen en Utrecht. Tegelijkertijd met deze Special heeft de Staatsloterij een landelijke postercampagne.

Contactpersoon
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws