Amsterdam,
27
december
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

Nationale Postcode Loterij tovert Abri van JCDecaux om tot Winnaarsstraat

De Nationale Postcode Loterij staat op het punt de hoogste PostcodeKanjer ooit uit te reiken. In de aanloop naar het uitdelen van de gigantische prijzenpot van maar liefst 49,7 miljoen euro tovert de loterij met een buitenreclamespecial bij JCDecaux tijdelijk een Abri om tot Winnaarsstraat. 

Gaston Starreveld, Quinty Trustfull, en Caroline Tensen; je kunt ze deze week zomaar tegen het lijf lopen in de 'Winnaarsstraat' in Amsterdam. Of althans; stickers van hen. Met een sfeervolle buitenreclamespecial heeft de Nationale Postcode Loterij namelijk een volledige Abri van JCDecaux omgetoverd tot Winnaarsstraat, waar onder andere de bestickerde varianten van de bekende gezichten van de Nationale Postcode Loterij te zien zijn. Passanten op de Van Baerlestraat in Amsterdam krijgen deze week op die manier een kleine indruk van wat de aanstaande winnaars van de PostcodeKanjer zullen meemaken. 

De Special vestigt de aandacht op de reusachtige prijzen die 1 januari zullen vallen en nodigt passanten uit om ook mee te doen aan de Nationale Postcode Loterij. De Abri is verder versierd met allerlei sfeervolle eindejaarsitems als kransen, haardvuur en kerstversiering. 

De buitenreclamespecial, tot stand gekomen na een samenwerking tussen de Nationale Postcode Loterij, JCDecaux en MediaXplain, is tot en met 30 december op straat te zien. 

Kijk voor meer beeldmateriaal van de Special op de Flickr-pagina van JCDecaux. 

Klik hier voor meer informatie over buitenreclame bij JCDecaux.

Over JCDecaux

JCDecaux is een dochteronderneming van JCDecaux SA (Euronext Parijs: DEC) en is zowel in Nederland als wereldwijd marktleider op het gebied van buitenreclame. Objecten van deze buitenreclame-exploitant - Abri’s, Mupi’s, Billboards en Zuilen – zijn zichtbaar in vrijwel alle grote steden van Nederland.