Amsterdam,
24
februari
2014
|
16:26
Europe/Amsterdam

KPN feliciteert terugkerende schaatshelden met digitale eendagscampagne bij JCDecaux

Op de dag dat de Olympiërs terugkomen uit Sotsji, feliciteert KPN de schaatsers met hun ongekende succes. Met een speciale, eendaagse campagne op de digitale Mupi van JCDecaux op het Rembrandtplein, speelt KPN, sponsor en fan van heel schaatsend Nederland, in op de uitzonderlijke medailleoogst op de Olympische Spelen. De digitale uiting toont de schaatsbaan en een mobiel telefoonscherm met felicitatietweets via #schaatsfan gericht aan de schaatshelden. Met deze campagne maakt KPN gebruik van de unieke reclamemogelijkheden van de eerste volledig digitale Mupi in het Nederlandse straatbeeld. Dankzij het geavanceerde CMS, kunnen adverteerders met hun uitingen altijd inspelen op de actualiteit, het tijdstip en het weer – en dat op een van de meest drukbezochte locaties van Nederland. Hiermee biedt JCDecaux KPN het juiste podium voor haar actuele uiting.

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht
Laatste nieuws
Heeft u vragen?