Amsterdam,
10
augustus
2015
|
13:23
Europe/Amsterdam

JCDecaux plaatst 9 extra Mupi’s in centrum van Rotterdam

Met de plaatsing van 9 extra roterende reclame-objecten in het drukke winkelgebied van Rotterdam optimaliseert JCDecaux zijn Mupi-netwerk.

JCDecaux biedt adverteerders per direct nog meer zichtbaarheid in het stadscentrum van Rotterdam. Door 9 roterende Mupi’s toe te voegen aan zijn huidige netwerk in het hart van de Maasstad creëert JCDecaux extra ruimte voor exposure op A-locaties.

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux Nederland: “Met de plaatsing van deze 9 extra Mupi’s op de beste locaties in het centrum van Rotterdam bieden we adverteerders nog meer zichtbaarheid in dit drukke en populaire winkelgebied. Rotterdam gooit de laatste tijd internationaal hoge ogen en het aantal binnen- en buitenlandse bezoekers zal hierdoor toenemen. Met name de wandel- en winkelgebieden van Rotterdam, precies waar onze objecten staan, zijn dan dé plekken om als adverteerder je gezicht te laten zien. Met een hogere dichtheid aan Mupi’s ben je als adverteerder nu nog dominanter in het straatbeeld en maak je optimaal gebruik van de kracht van herhaling.’’

De nieuwe Mupi’s zijn afgelopen week geplaatst op de volgende locaties: Beursplein, Coolsingel (2 stuks), Van Oldenbarneveltplaats, Korte Hoogstraat, Karel Doormanstraat, Schouwburgplein, Kruiskade en Rodezand.

Contactpersoon
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws