Amsterdam,
17
december
2013
|
08:51
Europe/Amsterdam

JCDecaux loopt warm voor komend sportjaar

Makkelijk scoren met buitenreclame

JCDecaux+WK+gatenbord

JCDecaux is bezig aan de warming-up voor het komende sportjaar. Menig bedrijf had de afgelopen weken een eigen ‘scorebillboard’ met gepersonaliseerde boodschap voor de deur staan.

Onder de noemer ‘Met buitenreclame is het makkelijk scoren!” reist de buitenreclame-exploitant door het land om adverteerders te attenderen op de unieke mogelijkheden van buitenreclame in 2014. Met deze ludieke actie wil JCDecaux benadrukken welke enorme scoringskans en bereik buitenreclame biedt in 2014, een jaar dat in het teken staat van de Olympische Winterspelen en het WK Voetbal. “Met buitenreclame bij JCDecaux ben je zichtbaar waar het ertoe doet,” begint Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux. “JCDecaux biedt merken de kans het straatbeeld van onze grootste steden te claimen. Door zichtbaar te zijn op toplocaties kan een merk haar koppeling met het WK of Sotchi overbrengen op een massapubliek. Buitenreclame is het laatst overgebleven massamedium en daarmee het ideale medium om in te haken op deze evenementen.”

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht

Laatste nieuws