Amsterdam,
19
februari
2013
|
10:52
Europe/Amsterdam

JCDecaux biedt royaal bereik tijdens Kroning

Smart+City+Hub

Veel adverteerders zijn van plan om met creatieve reclame-uitingen in te haken op de  laatste Koninginnedag en de Kroning van Willem Alexander. Daarom biedt JCDecaux, marktleider in buitenreclame, voor de Kroning een aantal speciale massabereiksnetwerken. Adverteerders kunnen in deze periode niet alleen in alle grote steden zichtbaar zijn, maar ook direct langs de route die de leden van het Koninklijk huis afleggen op weg naar de Kroning. Deze uitingen zullen op 30 april een enorm publiek aantrekken, zowel live als via de media.

De speciale netwerken zijn in te zetten vanaf 16 april tot en met 30 april. “Het bereik van adverteerders op en rondom Koninginnedag gaat dit keer verder dan het Nederlandse publiek, vertelt Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux: “We moeten niet vergeten dat de Kroning wereldnieuws zal zijn. Door te adverteren op de juiste plekken kan een merk onderdeel zijn van deze wereldwijde media-aandacht.”

JCDecaux merkt nu al dat er veel animo is voor adverteren tijdens de Kroning. “Het is een uniek moment dat niemand wil missen en het nodigt uit om eens extra uit te pakken. We zagen bij de bekendmaking van de troonopvolging al direct een breed scala aan reclame-inhakers voorbij komen. Daarom bieden we adverteerders rondom deze periode ook extra mogelijkheden. Naast een flexibel netwerk kunnen we bijvoorbeeld bijzondere spectaculars ontwikkelen met JCDecaux Innovate. Dit wordt een Koninginnedag, of moet ik al Koningsdag zeggen, om nooit te vergeten.”

We zagen bij de bekendmaking van de troonopvolging al direct een breed scala aan reclame-inhakers voorbij komen. Daarom bieden we adverteerders rondom deze periode ook extra mogelijkheden. Dit wordt een Koninginnedag, of moet ik al Koningsdag zeggen, om nooit te vergeten.
Bart de Vries - Commercieel Directeur JCDecaux Nederland
Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.

In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Laatste nieuws
Deel dit bericht
Contactpersonen
photo:Bart van der Voort
Bart van der Voort
Persvoorlichter
+31 20 6607561