Amsterdam,
18
juni
2015
|
13:15
Europe/Amsterdam

JCDecaux biedt Le Grand Départ grootse zichtbaarheid… in Madurodam!

De Buitenreclame-objecten van JCDecaux in Madurodam tonen in de aanloop naar Le Grand Départ van de Tour de France uitingen voor het wereldberoemde wielerevenement.

De grote openingsetappe van de Tour de France - Le Grand Départ - start dit jaar op 4 juli in Utrecht. Daar kunnen zelfs de 'inwoners' en bezoekers van de kleinste versie van ons land niet meer omheen. In de aanloop naar de startdag van de Tour de France toont JCDecaux in zijn mini-objecten in Madurodam namelijk speciale Tour-affiches. 

Chiel de Wit, Directeur Externe Betrekkingen JCDecaux Nederland: "Als Frans bedrijf met sportieve medewerkers en dé leverancier van reclamedragend stadsmeubilair van Utrecht draagt JCDecaux graag bij aan een succesvolle uitvoering van Le Grand Départ van de Tour de France. Vanaf 1 juli, wanneer de officiële evenementen rond de twee Nederlandse openingsritten beginnen, heeft JCDecaux nog een speciale actie in petto met een sprekend Tour-karakter. Niemand in Utrecht zal er omheen kunnen."

JCDecaux beschikt in Madurodam over zeven mini-Billboards, die verspreid staan over het park. Daarnaast heeft de Buitenreclame-exploitant er ook een miniatuurversie een driezijdige reclamezuil. 

Dezelfde affiches die momenteel ook in JCDecaux' mini-Billboards in Madurodam hangen, zijn vanaf 22 juni ook in groot formaat te zien tijdens een landelijke Billboardcampagne in onder meer Utrecht, Den Haag, Amsterdam en Rotterdam.