Amsterdam,
29
juli
2014
|
10:59
Europe/Amsterdam

JCDecaux biedt Haarlem twee weken lang gratis de voorpagina van de Telegraaf

Met een unieke operatie op het gebied van buitenreclame plaatst JCDecaux gedurende twee weken dagelijks de voorpagina van De Telegraaf in zijn Abri’s en Mupi’s in Haarlem.

De voorpagina, en dus het belangrijkste nieuws, van dagblad De Telegraaf is sinds woensdag 23 juli voor iedereen in Haarlem twee weken lang elke dag gratis te lezen. Gewoon op straat… in Abri’s en Mupi’s van JCDecaux.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De Telegraaf voorziet, in samenwerking met buitenreclame-exploitant JCDecaux en mediabureau UM, de Spaarnestad twee weken dagelijks van het laatste nieuws. De voorpagina’s ter grootte van twee vierkante meter zijn te vinden op 90 toplocaties in Haarlem, waaronder het Kennemer- en het Houtplein, de Papentorenvest, de Koudenhorn en verschillende plekken langs de Leidsevaart.

Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux: ‘’Dit is een unieke en in Nederland nooit eerder vertoonde operatie op het gebied van buitenreclame. Normaliter wisselen affiches wekelijks, maar tijdens deze campagne is er voor JCDecaux elke nacht sprake van een grote logistieke operatie om de voorpagina’s voor 07:30 uur in onze Abri’s en Mupi’s te plaatsen. JCDecaux laat hiermee zien dat het in staat is om razendsnel te schakelen en hyperactueel kan zijn met een traditioneel medium als buitenreclame.’’

Zodra de redactie van de grootste krant van Nederland de voorpagina voor de volgende ochtend heeft afgerond, verstuurt zij deze met een druk op de knop naar de drukker. Van daaruit worden de geprinte affiches in het holst van de nacht getransporteerd naar het depot van JCDecaux in Almere, waar ze vervolgens klaargemaakt worden voor plaatsing in Abri’s en Mupi’s. Daarna vertrekt, terwijl heel Nederland nog altijd op één oor ligt, een voertuig van JCDecaux met de affiches vanaf het depot richting Haarlem. Twee medewerkers zullen in alle vroegte 90 locaties in de Spaarnestad voorzien van het laatste en meest belangrijke nieuws.

De campagne duurt tot en met 4 augustus. Aangezien De Telegraaf ‘s zondags niet verschijnt, zal dan geen verse voorpagina in de objecten van JCDecaux te zien zijn.

Over JCDecaux

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht
Laatste nieuws
Heeft u vragen?