Amsterdam,
02
september
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

JCDecaux: #10jaarinnovate

JCDecaux Innovate bestaat tien jaar. Tien jaar Innovate is tien jaar creatieve, grensverleggende en spraakmakende buitenreclame.

JCDecaux presenteert vanaf maandag 2 september via Twitter elke werkdag één van de vele hoogtepunten uit tien jaar JCDecaux Innovate. Tien weken lang komen campagnes voorbij die creatief hoogstaand waren, zoals de eerste case, en campagnes die hun tijd vooruit waren en een nieuwe ontwikkeling in buitenreclame markeerden.

Volg JCDecaux voor een dagelijkse dosis inspiratie via Twitter. Deel 1 in de serie: de immense drakenklauw die JCDecaux Innovate en Efteling in 2011 plaatsten op het Leidseplein.

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht
Laatste nieuws
Heeft u vragen?
photo:Bart van der Voort
Bart van der Voort
Persvoorlichter
+31 20 6607561