Amsterdam,
20
augustus
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

IJssalon in Abri Leidseplein

Mensen stonden in de rij voor de Abri van JCDecaux op het Leidseplein. Niet voor de tram, maar voor een gratis Ben&Jerry’s ijsje, besteld middels een live videochatdienst van Samsung.

Om het publiek kennis te laten maken met Samsung ChatON, zocht Samsung samenwerking met Ben&Jerry’s en JCDecaux Innovate. De posterkast van de Abri was omgebouwd tot een uitvergrote versie van de Galaxy S4. Vanuit de Abri konden bezoekers met een live videochat een ijsje bestellen, dat ter plekke werd gemaakt. Het bolletje Ben&Jerry’s ijs kon vervolgens opgehaald worden in de vestiging van het merk in de Leidsestraat.

Dat is actie een succes was, blijkt wel uit de ijskoude cijfers: elke 90 seconden werd een ijsje besteld.

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht

Laatste nieuws