Amsterdam,
28
mei
2013
|
15:27
Europe/Amsterdam

Extreme windsnelheden in Abri’s Amsterdam

Met één druk op de knop kunnen voorbijgangers er op vijf toplocaties in Amsterdam, Haarlem en Arnhem net zo ‘snel’ uitzien als Johnny de Mol in de nieuwste campagne van UPC.

Door het touchscreen in de Abri’s te bedienen, kunnen voorbijgangers een foto van zichzelf maken. Dit beeld wordt vervolgens vervormd, waardoor de persoon op de foto eruit ziet alsof hij, net als Johnny, voor een op volle toeren draaiende vliegtuigmotor staat. Deelnemers kunnen de bewerkte foto terugvinden op de Facebookpagina van UPC, zodat ze hem vervolgens kunnen delen op hun eigen profiel.

De windturbine-abri’s staan op het Leidseplein, Rembrandtplein en Damrak in Amsterdam, het Willemsplein in Haarlem en de Gedempte Oudegracht in Haarlem.

 

 

 

 

 

More power, more joy

In haar huidige campagne illustreert UPC de snelheid van het internet  in haar Alles-in-1 Power Pakket, door Johnny de Mol onder het motto ‘more power, more joy’ bloot te stellen aan de winddruk van een vliegtuigmotor. In samenwerking met JCDecaux Innovate, Posterscope, Carat en JWT heeft zij deze campagne doorvertaald naar een opvallende en ludieke Spectacular, die ondersteund wordt door een landelijke Abricampagne.

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht
Laatste nieuws
Heeft u vragen?
photo:Bart van der Voort
Bart van der Voort
Persvoorlichter
+31 20 6607561