Amsterdam,
06
juni
2013
|
15:27
Europe/Amsterdam

Digitale Mupi’s dragen Share a Coke gedachte uit

Om de Share a Coke campagne van Coca-Cola te versterken, heeft JCDecaux tien digitale Mupi’s ingericht op toplocaties in Amsterdam. De reguliere posterkast van de buitenreclameobjecten is vervangen voor een 65” lcd-scherm, waarop een digitale uiting van de frisdrankgigant te zien is.

De Share a Coke gedachte wordt uitgebeeld door het etiket op de digitale Coca-Colafles voortdurend te veranderen, waardoor steeds een andere naam zichtbaar is. Voorbijgangers worden hierdoor op indringende wijze gemotiveerd om een Coca-Cola te delen met Laura, Jeroen, Sanne en de andere namen uit de campagne. Klik hier om de digitale campagne te zien.

De aangepaste objecten staan onder meer op drukke locaties als het Leidseplein, Rembrandtplein, Damrak en de P.C. Hooftstraat. De inzet van deze digitale uitingen past binnen een landelijke buitenreclamecampagne waarin Coca-Cola veertien verschillende namen presenteert om de Share a Coke gedachte mee uit te dragen.

De tien digitale Mupi’s van JCDecaux zijn ook beschikbaar voor andere adverteerders. Wilt u gebruik maken van de stopping power van de eerste digitale reclamezuilen in het Nederlandse straatbeeld, neem dan contact op met uw Account Manager.

Boilerplate

JCDecaux maakt werk van verschillende vormen van (reclamedragend) stadsmeubilair. Niet in het wilde weg, maar zo dat de mensen in de steden er gemak van hebben. JCDecaux is wereldmarktleider op het gebied van stadsmeubilair.
In Nederland is JCDecaux vertegenwoordigd in ruim 50 steden en toonaangevend in het straatbeeld met kwalitatief hoogwaardige objecten. Als onderdeel van een internationaal bedrijf beschikt JCDecaux Nederland BV over een brede expertise. Toonaangevende architecten en ontwerpers als Sir Norman Foster en Philippe Starck zijn betrokken bij de ontwikkeling van hetstadsmeubilair. En al dat eigentijdse stadsmeubilair ontwikkelt, installeert, repareert en onderhoudt JCDecaux met zijn eigen medewerkers.

Deel dit bericht
Laatste nieuws
Heeft u vragen?
photo:Bart van der Voort
Bart van der Voort
Persvoorlichter
+31 20 6607561