Amsterdam,
16
december
2014
|
09:52
Europe/Amsterdam

Chloé laat luchtballonnen met parfum opstijgen vanuit Abri’s van JCDecaux

Chloe+laat+luchtballonnen+met+parfum+opstijgen+vanuit+Abris%26%23039%3Bvan+JCDecaux

De Kerstman kon afgelopen week in zijn arrenslee boven Amsterdam zomaar eens parfum van Chloé tegenkomen. Met een buitenreclamespecial in de Abri’s van JCDecaux liet Chloé namelijk luchtballonnen opstijgen met daarin diverse geuren.

Met een fraaie buitenreclamespecial in de Abri’s van JCDecaux zet het parfummerk Chloé zichzelf met de kerstdagen op komst op een opvallende manier in de spotlights. De Special, tot stand gekomen in samenwerking met Havas Media en Posterscope, bestaat uit een bestickering van parachutemanden met daarin diverse soorten parfum van Chloé.

Vanuit de mand lopen de kabels (beide zijn stickers) over in echte draden richting de ballon. Van deze luchtballon prijkt een grote 3D-weergave boven de Abri, waardoor deze Special nog meer in het oog springt.

Daarnaast heeft JCDecaux in de Abri’s ook een digitaal scherm geplaatst, waarop voorbijgangers een kerstwens van Chloé te zien krijgen.

De actie van Chloé is een aanvulling op een landelijke postercampagne die momenteel ook op straat te zien is.

De buitenreclamespecial is in Amsterdam tot en met 16 december te vinden op het Leidseplein en op de Van Baerlestraat, bij het Museumplein.

 

 

 

 

 

 

Klik hier voor het downloaden van beeldmateriaal in hoge resolutie. 
Klik hier voor meer informatie over buitenreclame bij JCDecaux.

Over JCDecaux

JCDecaux is een dochteronderneming van JCDecaux SA (Euronext Parijs: DEC) en is zowel in Nederland als wereldwijd marktleider op het gebied van buitenreclame. Objecten van deze buitenreclame-exploitant - Abri’s, Mupi’s, Billboards en Zuilen – zijn zichtbaar in vrijwel alle grote steden van Nederland.