Amsterdam,
18
december
2014
|
14:30
Europe/Amsterdam

Chanel N˚5 verlicht 5 objecten van JCDecaux met stijlvolle led-campagne

Chanel+N5+verlicht+5+objecten+van+JCDecaux+met+led-campagne

Chanel N˚5, de eminence grise onder de parfums, draagt in deze donkere dagen op een stijlvolle manier bij aan de Amsterdamse kerstverlichting. Een 3D­-vorm van de wereldberoemde N°5, het getal dat inmiddels synoniem is voor de geliefde parfum, straalt in de objecten van JCDecaux.

Chanel N˚5, een van ’s werelds meest bekende parfums, valt deze week met een zeer opvallende en letterlijk stralende campagne bijzonder op in het Amsterdamse straatbeeld. In 5 objecten van JCDecaux prijkt momenteel een stijlvolle 3D-vorm van een grote N°5, bestaande uit diverse led-lampen. De 3D-vijf is geplaatst voor een donkerzwarte poster, waardoor het contrast tussen de verlichte N°5 en de omgeving vergroot wordt en de buitenreclamespecial nog meer opvalt.

De sfeervolle Special ondersteunt, naast de kerstverlichting van de stad Amsterdam, een reguliere landelijke postercampagne, waarin Chanel gebruikmaakt van 2 verschillende uitingen: een postervariant van de verlichte N°5 en een affiche waarop het fraai vormgegeven flesje Chanel N˚5 te zien is.

De buitenreclamespecial, resultaat van een samenwerking tussen Chanel, JCDecaux en mediabureau Plus, is tot en met 23 december in Amsterdam te zien op het Leidse- en het Rembrandtplein, in de Beethoven- en de Van Baerlestraat en op het Damrak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kijk voor meer beeldmateriaal van de Special op de Flickr-pagina van JCDecaux.

Klik hier voor meer informatie over buitenreclame bij JCDecaux.

Over JCDecaux

JCDecaux is een dochteronderneming van JCDecaux SA (Euronext Parijs: DEC) en is zowel in Nederland als wereldwijd marktleider op het gebied van buitenreclame. Objecten van deze buitenreclame-exploitant - Abri’s, Mupi’s, Billboards en Zuilen – zijn zichtbaar in vrijwel alle grote steden van Nederland.

Deel dit bericht
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws