Amsterdam,
04
maart
2013
|
10:27
Europe/Amsterdam

Google en DTG gaan strategische samenwerking aan

Erik Hoekstra, CEO DTG
We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Google. Dit is een mooie kans om Nederlandse ondernemers van SEA oplossingen te voorzien
Erik Hoekstra, CEO DTG

DTG kondigt een strategische samenwerking aan met Google waarmee DTG als Premier MKB Partner SEA oplossingen zal gaan aanbieden aan ondernemers.

Met deze samenwerking zet DTG een volgende stap in haar ambitie om te transformeren naar een innovatief bedrijf dat online marketing services biedt voor ondernemers. Doel van de samenwerking is het toegankelijk maken van online adverteren op Google voor lokale ondernemers. Uit onderzoek blijkt dat nog weinig Nederlandse MKB-ers gebruik maken van Google Adwords om online beter gevonden te worden.

“We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Google. Dit is een mooie kans om Nederlandse ondernemers van SEA oplossingen te voorzien”. Aldus Erik Hoekstra, CEO DTG.

DTG verkoopt sinds oktober vorig jaar SEA oplossingen en heeft inmiddels meer dan 1,000 nieuwe advertentiecampagnes voor ondernemers opgezet. DTG maakt hierbij gebruik van speciale biedingssoftware die ondernemers een lage prijs per klik garandeert. Het opzetten, beheren en optimaliseren van Adwords campagnes wordt daarmee uit handen genomen van de ondernemer. DTG ondersteunt hiermee haar missie  ondernemers te laten doen waar zij goed in zijn: ondernemen. DTG biedt deze service aan vanaf €50 per maand.

Boilerplate

DTG is een innovatief Nederlands bedrijf dat online marketing services biedt voor ondernemers. DTG richt zich op actieve ondernemers, die weinig tijd en online kennis hebben, ontzorgd willen worden en zaken willen doen met een one-stop-shop. Met onze kennis van de markt helpen wij ondernemers zich online te presenteren en sneller gevonden te worden door klanten. DTG is een handelsnaam van De Telefoongids BV en is gevestigd in Amsterdam, Eindhoven en Zwolle.

Deel dit bericht

Laatste nieuws