Amsterdam,
15
juni
2012
|
17:01
Europe/Amsterdam

De Telefoongids B.V. niet genoemd in onderzoeksrapport SP

De Telefoongids B.V., onderdeel van online mediaconcern European Directories, verklaart het volgende in reactie op actuele berichtgeving van donderdag 14 juni en vrijdag 15 juni jl. in diverse media. In de berichtgeving wordt gesproken over een onderzoeksrapport van de SP over acquisitiefraude waarin de partij Telefoongids.com genoemd wordt. Wij willen graag benadrukken dat Telefoongids.com niet dezelfde organisatie is als De Telefoongids B.V.

De Telefoongids B.V. verzoekt de media dan ook alle zorgvuldigheid in acht te nemen bij het gebruik van de naam De Telefoongids en het plaatsen van productbeelden van De Telefoongids om enige associaties tussen de dienstverlening en producten van De Telefoongids en het rapport van de SP en het bedrijf Telefoongids.com te vermijden.


[Einde bericht]

Boilerplate

DTG heeft een jarenlange historie in het vindbaar maken van bedrijven via diverse media, zoals de Telefoongids & Gouden Gids. Met een groot aantal actieve klanten (op dit moment 160.000) is DTG altijd de grootste media-adviseur voor het MKB in Nederland geweest.

DTG maakt bedrijven vindbaar en brengt hen met (potentiële) klanten in contact brengen. Niet alleen met behulp van print media, maar ook via allerlei online- en mobiele toepassingen. DTG heeft op dit moment meer dan 12.000 klanten die een online product afnemen, zoals websites, mobiele websites en Facebook-pagina’s.

Het is de ambitie DTG de komende jaren verder te transformeren in een innovatief bedrijf dat online marketing services biedt voor ondernemers. DTG wil ondernemers helpen zich online te presenteren en beter gevonden te worden door hun klanten. De mogelijkheden daartoe veranderen continu en dus zal het productaanbod steeds weer op een vernieuwende manier worden aangeboden.

DTG is een handelsnaam van De Telefoongids BV.

Deel dit bericht

Laatste nieuws