Amsterdam,
21
november
2013
|
09:00
Europe/Amsterdam

Capital Magazine #2

De tweede editie van Capital Magazine is uit. Met Capital nemen we u mee in de wereld van onze klant NPM Capital. In dit nummer diepen we het thema Buy & Build uit. Want groeien door ondernemingen over te nemen en activiteiten en processen te integreren is een kunst op zich. We belichten succesvolle cases (Kiwa en Continental Bakeries) en laten John Fentener van Vlissingen aan het woord over zijn visie op een succesvolle overnamestrategie.

Daarnaast bieden we een kijkje achter de schermen bij een paar prachtbedrijven. Directeur Simon Reinink doet een boekje open over de financieringstrategie van Het Concertgebouw, en Rinze van der Schuit van onze participatie FibreMax belicht waarom sommige ondernemingen wel en andere niet innovatief zijn. Diederik de Groot van Embden van NPM Healthcare, tot slot, werpt een blik op het zorgstelsel van de toekomst en de rol van private equity daarin.

Als langetermijninvesteerder kijkt NPM altijd met interesse naar verschillende markten. Dit keer duiken we in de wereld van de wijn. Levert investeren in topwijnen een gegarandeerd rendement op of kunt u ze beter zelf opdrinken? Ontdek het in deze Capital.

Over Capital Magazine
Creative Venue heeft het relatiemagazine Capital  ontwikkeld met Public-i Writers voor NPM CapitalCapital biedt lezers een blik op wat NPM als betrokken langetermijninvesteerder bezighoudt: ondernemingen met een heldere groei- of ontwikkelingsstrategie en een meer dan gemiddelde focus op operational excellence. Bedrijven die met succes thema’s als buy & build, e-business, internationalisering of het verduurzamen van bedrijfsprocessen op de managementagenda zetten. Maar ook ondernemende cultuurdragers, verhalen over actuele financieel-economische ontwikkelingen of onderbelichte aspecten van private equity.

Capital staat voor nieuws, gedegen analyses en interessante interviews die alle raakvlakken hebben met de wereld van NPM. Capital is bovendien niet alléén een magazine, het is ook de toegang tot een nog veel rijkere wereld met meer online content. Op diverse pagina’s kunnen lezers over extra verdieping beschikken via de gratis te downloaden Layar-app.

Producties van Creative Venue

RSS feed - Producties van Creative Venue (opens in new window) Bekijk alle headlines - Producties van Creative Venue
29
juni
2016
De zevende editie van Capital Magazine gaat over Talent. We stelden ons de klassieke vraag: is talent nature of nurture? Aangeboren vaardigheden spelen een rol, maar vaak maakt juist de omgeving een bepaald talent ook zichtbaar. Dat
Lees meer over dit bericht
05
april
2016
Deze editie van Please Magazine draait om ‘topdrukte’. En dat is iets waar elke ondernemer naar streeft. Want geldt immers niet dat als het druk is, het goed gaat met de zaak? In deze editie lees je ook hoe je als ondernemer met
Lees meer over dit bericht
07
december
2015
Deze editie van Capital Magazine is gewijd aan een onderwerp dat voor iedereen van belang is: het dreigend tekort aan grondstoffen. Als gevolg van de groeiende wereldbevolking en de toenemende welvaart in de wereld wijzen diverse parameters in
Lees meer over dit bericht
25
september
2015
In dit nummer van Please Magazine draait het om vertrouwen. Succesvol ondernemen begint met vertrouwen in jezelf. In dit nummer wordt de nieuwe directie van Please voorgesteld, verteld Tom Coronel over zijn ervaringen in de autosport en licht
Lees meer over dit bericht