Nieuwegein,
26
maart
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Consument kiest bol.com opnieuw tot beste webwinkel van Nederland

Mediawinkel grote winnaar bij Nationale Thuiswinkel Awards 2009

Winnaar

Tijdens de 8ste editie van de Nationale Thuiswinkel Awards heeft mediawinkel bol.com diverse hoofdprijzen in ontvangst mogen nemen. Bol.com won de publieksprijzen in de categorieën Consumentenelektronica, huishoudelijke apparatuur en telefonie’ en ‘Boeken, CD’s, DVD’s, tijdschriften en games’. Daarnaast ging de mediawinkel, net als in 2008, naar huis met de titel ‘Beste webwinkel van Nederland’. Het is het achtste jaar op rij dat bol.com met een Thuiswinkel Award beloond wordt.

Daniel Ropers, algemeen directeur van bol.com, is verguld dat consumenten opnieuw hun vertrouwen en geloof in de mediawinkel hebben uitgesproken: “Het blijft bijzonder dat klanten onze inspanningen zo waarderen. Begrijpen wat je klanten willen en belangrijk vinden en op alle fronten gewoonweg goede service leveren is waar we als bol.com in willen excelleren.” Ondanks de recessie doet bol.com het nog steeds goed. “In deze slechte tijden letten consumenten beter op de prijzen en zijn ze gevoelig voor aanbiedingen,” licht Ropers toe. “In dit licht wordt het internetkanaal steeds intensiever gebruikt, zowel voor prijsvergelijking als voor aankopen. Dankzij onze scherpe prijzen en ons brede assortiment in al onze productcategorieën - boeken, entertainment en elektronica - komen Nederlanders nu steeds vaker bij ons terecht.”

Contactpersoon
Deel deze release
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws