Nieuwegein,
25
maart
2010
|
00:00
Europe/Amsterdam

Bol.com wint drie Thuiswinkel Awards

Binnen een half jaar na introductie speelgoed verslaat webwinkel gevestigde namen

Juigen+

Tijdens het Thuiswinkel Award gala van vanavond mocht bol.com drie keer het podium betreden om een publieksprijs in ontvangst te nemen. Voor de mediawinkel had met name de Thuiswinkel Award in de categorie ‘Speelgoed, hobby en kado’ een gouden randje. Het was de eerste keer dat bol.com meedeed in deze categorie. De online mediawinkel startte in oktober 2009 met de verkoop van speelgoed. Slechts een half jaar na introductie werd bol.com door het publiek verkozen tot beste webwinkel in deze categorie.

De andere categorieën waarin bol.com won, zijn: ‘Cd’s, dvd’s en games’ en ‘Boeken en tijdschriften’. Voor de mediawinkel is dit het negende jaar op rij dat er een Thuiswinkel Award mee naar huis genomen wordt. In totaal won het bedrijf 19 jury- en publieksprijzen bij de verkiezingen van de beste webwinkel van Nederland. Het is daarmee met afstand de meest bekroonde webwinkel van Nederland.

“Op zich zijn we nooit zoveel bezig met het winnen van prijzen, we richten ons meer op al hetgeen er volgens ons nog beter kan om echt de allerbeste winkel van Nederland te worden.  Toch is vooral de Thuiswinkel-publieksprijs bijzonder, omdat dit echt een prijs is die de waardering van onze klanten laat zien. En om dan in alle categorieën waarin we waren genomineerd door de Nederlandse consument als beste webwinkel te worden gekozen, is echt geweldig. We zien hierin vooral een aansporing, om nog harder te werken en de winkel nog beter, uitgebreider, en inspirerender te maken”, zegt Daniel Ropers, algemeen directeur van bol.com.

Als dank voor de steun en de stemmen krijgen klanten van bol.com hun bestellingen van 26 tot en met 28 maart gratis thuisbezorgd.