Schiphol-Rijk,
20
november
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

BCC scherpt bezorgservice aan

Naast de beste prijsgarantie nu ook gratis bezorging door heel Nederland

Klanten van BCC betalen nu geen extra kosten meer voor de bezorging van hun wasmachine of nieuwe televisie. Het elektronicaconcern zet een streep door de bezorgkosten van aankopen op de BCC website (www.bcc.nl) of in een van de 56 winkels door heel Nederland. Klanten kunnen nog wel voor slechts 15 euro het apparaat thuis laten installeren, of dat nu op de begane grond is of op 3 hoog.

BCC verruimt tevens de online besteltijden voor producten die worden bezorgd door Post NL. In plaats van de oorspronkelijke sluitingstijd van 18.00 uur worden nu alle bestellingen tot 22.00 uur de volgende werkdag al bezorgd, en dat vijf dagen per week. De elektroretailer speelt hiermee in op de wens van de klant om hun artikel direct de volgende werkdag in huis te hebben. 

Gratis bezorgservice
Normaal betalen consumenten al snel tussen de € 15,- en € 40,- extra voor de bezorging van wit- en bruingoed dat in elektronicazaken en webshops wordt gekocht. Om klanten altijd de beste prijs en service te kunnen garanderen maakt  BCC de bezorging nu gratis. Producten tot 30 kilo, waaronder magnetrons en televisies (tot 40”) worden bezorgd door PostNL. Zwaardere producten, zoals wasmachines en koelkasten, worden tot aan de deur bezorgd door de speciale BCC bezorgservice. Voorafgaand aan de thuislevering ontvangen klanten bij de BCC bezorgservice een sms-bericht met  details over de bezorging. Desgewenst neemt de bezorger het oude apparaat direct mee om te recyclen.

Extra: installatieservice
Als extra service kunnen consumenten hun nieuwe apparaat ook thuis laten installeren. De kosten hiervoor bedragen € 15,-. De bezorger van de BCC bezorgservice sluit in dit geval de nieuwe koelkast, wasmachine of televisie aan voor gebruik.

Meer informatie over de bezorgservice van BCC.

[einde bericht]

Boilerplate

BCC bestaat sinds 1969 en is onderdeel van de beursgenoteerde multinational DARTY Group die met meer dan 450 vestigingen is vertegenwoordigd in diverse landen in Europa. Hierdoor is BCC in staat nieuwe ontwikkelingen snel te signaleren en voorop te lopen bij de introductie van nieuwe producten. Met 1.300 werknemers en  56 vestigingen is BCC een van de leidende elektro-speciaalzaken in Nederland. Elk jaar komen daar weer nieuwe  winkels bij.

Dankzij haar zes beloften garandeert BCC haar klanten altijd de zekerheid van de juiste keuze. Zo biedt de elektroretailer biedt de beste prijsgarantie. Als de consument tot 14 dagen na aankoop zijn product goedkoper vindt bij een vergelijkbare concurrent betaalt BCC het prijsverschil gewoon terug. En dankzij het deskundige advies en de beste service van haar personeel vinden klanten voor elk budget het juiste apparaat, zeven dagen per week, via de website of in de winkel. Met een ruime keuze uit eerlijke en duurzame producten. Dat is zeker BCC.

www.bcc.nl

Deel deze release

Ander nieuws van BCC